izmir escort sevgilim kendini becertiyor

izmir escort sevgilim kendini becertiyorSizlere öncelikle ben sıcak bir şekilde İzmir escort sevgilim olarak merhaba demek istiyorum arkadaşlar. İsmim Neslihan, aslında bu olayı erkek arkadaşımla yaşadım ama ben şimdi size bunu kendi ağzımdan anlatmak istiyorum. Mükemmel bir hikaye bekliyorsanız hemen başlamak istiyorum beyler. Ben 24 yaşında ve aynı zamanda henüz evlenmemiş olan bekar bir eskort bayanım. Aynı zamanda İzmir’de bir yandan da özel bir firmada aslında kaliteli anlamda iş kadını olarak çalıştığımı da hemen eklemek söylemek istiyorum.

Ben size İzmir escort sevgilim olarak oldukça özel ve bir yandan da benim içinde başlangıç anlamda harika olan bir deneyimi anlatmak istiyorum, olur mu? Biliyorum ki sizlerde İzmir escort sevgilim olarak başıma gelen bu olayı beğenecek ve de bence okurken zevk alacaksınız. Ben açıkçası sadece birkaç ay önce sevgilimden ayrıldım, hatta ondan sıkıldım ve bu yüzden ayrıldım. Benim İzmir escort sevgilim olarak sevgilimle yaşadığım aşk konusunda sevgim oldu ama bu yüzden de kendimi toparlamam pek kolay olmadı. Çünkü ben aslında erkek arkadaşımı seviyordum ama bir gün onu başka kadınla öpüşürken gördüm ve de bu yüzden ilişkimi ben bitirdim. Yani işin içinde gerçek bir aldatma mevcut! Ben İzmir escort sevgilim olarak erkek arkadaşımla cinsel anlamda da açıkçası pek mutlu değildim.

Yüzüme çarpan gerçekler

Çünkü onunla bende elbette seks yapardım ve asla beni doyuramazdı bu nedenle de ondan ayrılmak bana da oldukça kolay geldi diyebilirim. Onunla güzel deneyimler de yaşamadık değil mesela bana her zaman iri olan aletini yalatırdı ve bende bundan elbette büyük bir zevk alırdım diyebilirim. Yine son dönemde özellikle her zaman onun iri olan sikini arzuluyordum. Son derece harika ve bir yandan da bana göre mükemmel olan bu aletin başka kadına girme ihtimali bile beni İzmir escort sevgilim olarak deli ediyordu. Ben sadece bu yarağın her zaman benim içimde olması için resmen yanıyordum.izmir escort sevgilim kendini becertiyor

İşte bu şekilde size başıma gelen değil önceden yaşadığım olayı anlatmış gibi oluyorum ama içimden geliyor. Neyse bir akşam beni deliler gibi becermek istediğini söyledi bende elbette tamam dedim ve hemen yatağa geçtim. Bana o gün ilk defa İzmir escort sevgilim olarak beni arkadan becermek istediğini ve de anal istediğini söyledi! Bu durum bana tuhaf geldi ama bende kabul ederek hemen domaldım. Önce sevgilim götümün deliğini elleri ile parmakları ile yavaş bir şekilde açtı, bende bundan zevk alıyordum. Sonra krem aldı ve yarağına sürdü, ben içime ne zaman girecek diye beklerken o bir anda içime girdi. İşte o an aldığım zevki halen daha İstanbul escort sevgilim olarak unutmuyorum diyebilirim.

Anal seks yaşatan İzmir escort sevgilim

Ardından yine beni İzmir escort sevgilim olarak defalarca götümden becerdi. Ben bundan korkardım ama aksine her zaman zevk almaya başladım. Bundan sonra zaten sevgilimle sadece anal yoldan ilişki yaşamaya karar verdim. Ancak bazen onun beni normal şekilde de deliler gibi becermesini arzu ediyordum. Bu nedenle de ilk defa anal yoldan becerdiği bu olayı aklıma gelmişken size anlatmak istedim. Şimdi ben aslında İzmir escort sevgilim olarak tek yaşayan bir eskort bayanım. Açıkçası da canım her gece inanılmaz anlamda seks yapmak istiyor ve gerçekten de yanıyorum.

Ancak şu an için maalesef kendimi tatmin etmekten ve de kendi parmaklarımla amımı parmaklamaktan başka yapacağım bir şey yok. Bu anlamda özellikle eski sevgilimi inanılmaz özlüyorum ve tekrar onunla olmak, seks yapmak istiyorum. Ama aklıma da beni aldatması her zaman geliyor ve bu yüzden vazgeçiyorum. İşte açıkçası başıma gelen ama bir yandan da beni derinden üzen bu olayı size anlatmak istedim. Sizlerin de aslında beni anladığınızı biliyorum ve hatta hak verdiğinizi biliyorum. Ama yine de İzmir escort sevgilim olarak bu işe girdim. Yani eski yaşadığım derin olaylar benim bir yandan da escort olmama neden oldu. Şimdi yine eski günleri özlüyorum ama İstanbul ilinde bazı geceler anal yoldan seks yapmak kadar özlediğim başla bir şey ise maalesef yok!

Bir önceki yazımız olan Mavi Gözlü İzmir Escort Nefes başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

  

Leave a Reply

  • izmir escort sevgilim kendini becertiyor

    by on 11 Temmuz 2018 - 0 Comments

    Sizlere öncelikle ben sıcak bir şekilde İzmir escort sevgilim olarak merhaba demek istiyorum arkadaşlar. İsmim Neslihan, aslında bu olayı erkek arkadaşımla yaşadım ama ben şimdi size bunu kendi ağzımdan anlatmak istiyorum. Mükemmel bir hikaye bekliyorsanız hemen başlamak istiyorum beyler. Ben 24 yaşında ve aynı zamanda henüz evlenmemiş olan bekar bir eskort bayanım. Aynı zamanda İzmir’de […]

  • izmir escort telefonları ve iletişim bilgileri

    by on 12 Temmuz 2018 - 0 Comments

    Sitemizde bulunan izmir escort telefonları ve iletişim bilgileriyle izmir escort bayanlara ulaşabilirsiniz. En muhteşem olan şekilde seks yapmak ve bundan da büyük olan keyifler almak için her zaman sitemizi sizlerde ziyaret edebilirsiniz. En özel olan geceler ve aynı şekilde de kaliteli olan zamanlar yaşamak için burada olmak her zaman harika olacaktır. Bu son derece özel […]

  • İzmir Escort İçin Bilgilendirme

    by on 8 Temmuz 2018 - 0 Comments

    Bugünkü tercihini büyük olasılıkla seks yaşamak, sevişmenin tadını çıkarmak üzerine kurgulayan bir erkeğin İzmir escort bayanları konusunda bilgi alması gerektiğini biliyor muydunuz? Erotizmin sırlarına vakıf olmuş, bu konuda artık olgunlaşmış İzmir escort bayanı kesinlikle sizi mutlu etmeye yetecektir. Hayatları boyunca seksi arayan erkekleri mutlu ederek yaşam süren İzmir escort güzelleri, neyin nasıl yapılacağını, erkeğin hangi noktalarından […]

  • Türbanlı İzmir Escort Bayan Beyza

    by on 18 Temmuz 2018 - 0 Comments

    Selam yakışıklı beyler, Benim adım Beyza sizlere bu gün Türbanlı İzmir Escort Bayan olarak hizmet veren kendimi tanıtmak istiyorum öncelikle benim bazı şartlarım var bu şartlara uymak isteyemeyen arkadaşlar lütfen bana ulaşmayı bile düşünmesinler. Resimlerde gördüğünüz gibiyimdir kendi numaramı özel olması sebebiyle burada paylaşmak istemiyorum belki beni tanıyan arkadaşlar vardır ama bilemeyiz. Sizler bana ulaşmak […]

  • Mavi Gözlü İzmir Escort Nefes

    by on 11 Temmuz 2018 - 0 Comments

    Öncelikle selamlar beyler, açıkçası ben Mavi gözlü izmir escort Nefes olarak hayatı boyunca seks yönünden mutlu olmamış beylere ilgi gösteren son derece özel bir bayanım. Bundan sonra bende Mavi gözlü izmir escort Nefes olarak buradayım ve her gece sizlere sadece kendi evimden hizmet veriyorum arkadaşlar. Siz değerli beylerin bir yandan da hayalinde olan o mükemmel […]